wtorek, 5 lutego 2013

Pinger mi nawala D:

Normalnie zdjęcia dodałabym tam, ale za każdym razem kiedy chce coś zrobić, chociażby odpalić skrzynkę coś się wali i nic nie mogę zrobić :C O dodaniu posta nie wspominając :C Więc są tutaj c: Ciekawe czy ktoś się zorientuje... zobaczymy :) Na początku macie idiotyczną historyjkę, ale bez niej ilość zdjęć by was nie zadowoliła ;D

-Ale się wyspałam...

-Ty zły człowieku nie rób mi zdjęć ;-;! Jestem w piżamie i w dodatku nie uczesana! Sio z tym aparatem ;-;!
 
 -No, jestem gotowa ;D
 
*wychodzi z pokoju na zwiedzanie*
 
-O jejku...

-Aaaa!

 -Co się stało?

-Tam ściany były... ZIELONE. I takie wielkie ._. ( Choco i jej wysławianie się ;-;)
 
Tutaj już po przebraniu się na dwór c: (I tak znowu jej zmieniłam strój xd)
 
Na miejscu...

...mieli takie śmieszne kolorowe czapki ;D
 
Tutaj już trochę dalej, gdzie było takie dziwne coś. Nie wiem jak inaczej to nazwać, góra lodowa?
 
No i w tym momencie mi się wyładował aparat xD Na szczęście miał go jeszcze tata, i następne zdjęcia robił on c:
 
To zdjęcie dodać musiałam *w* Jest taaakie cudne *w*

 
No. To wszystko, żegnam C:

7 komentarzy:

  1. Aww czoko xd zdjęcia boskie *u*

    OdpowiedzUsuń
  2. Choco jak zawsze cudna, a historyjka jest po prostu inteligentnie fajna. :3 Ja chcę tam jechać, czemu nie zabrałaś mnie ze sobą?! :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było dzwonić, może bym po ciebie pojechała xD Ale wierz mi, czasem było tak strasznie zimno że wolała bym siedzieć w szkole D:

      Usuń
  3. awwww, nie moge się na nią napatrzeć, włoski, twarzyczka
    super to zdjecie na ,,górze lodowej", tak jej się fajnie włoski ułozyły
    i ona tak slicznie stoi
    co ja w ogóle pisze *face palm* :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie zdjęcia,kgdbjsakbgjkdexgb *-*
    I Choco piękna.
    Ej,czemu mi czapki nie kupiłaś ? ;-;

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zdjęcia , jak zawsze *o*

    OdpowiedzUsuń