niedziela, 3 lutego 2013

Zdjęcia c:

Tak, miałam je dodać wczoraj. Ale przyznaję- nie chciało mi się :c Jeśli ktoś mnie zna to wie, że jestem leniem. Ech...
Ale zmobilizowałam się dzisiaj i zdjęcia są c: Jeśli byłby tu ktoś nie kojażący mnie z pingera (marzenia :c) to powiem że są to zdjęcia z wyjazdu :) Oczywiście słit focie w samochodzie muszą być ;D



Jak widać wziełam też dwa kurduple :3

Spodziewałam się że jest ich więcej o.O Ale cóż, tylko te się w miarę nadawały :c Jutro, zdjęcia z 2 dnia C: Gwarantuję że jest ich o wiele więcej niż z pierwszego ;)

7 komentarzy:

  1. Zdjęcia. CHOCO AJ LOW JU! O*O Kurduple są słodkie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki ;D Od jakiegoś czekoladowego bałwanka którego dostałam na święta :)

      Usuń
  3. Słłit focie świetne,ahah : D
    A najbardziej podoba mi się 2 zdjęcie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Słit foci było więcej, ale spam nimi byłby trochę głupi xD

      Usuń
  4. Pasiaste zakolanówki *w*
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń